Tę usługę można załatwić elektronicznie Nazwa
Nadanie numeru pesel na wniosek osoby obowiązanej na podstawie odrębnych przepisów do posiadania numeru pesel
Wniosek o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały
Wniosek o wydanie zaświadczenia dotyczącego imion i nazwisk osób zameldowanych pod wspólnym adresem
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy obywatela polskiego
Zameldowanie na pobyt stały lub czasowy cudzoziemca będącego obywatelem państwa członkowskiego unii europejskiej, obywatelem państwa członkowskiego europejskiego porozumienia o wolnym handlu (efta) lub obywatelem konfederacji szwarcarskiej.
Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru pesel
Zgłoszenie znalezienia dowodu osobistego
Nadanie numeru PESEL obywatelom polskim zamieszkującym poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej w związku z ubieganiem się o wydanie dowodu osobistego.
Wymiana ważnego dowodu osobistego na dowód z warstwą elektroniczną
Wymiana dowodu osobistego z powodu zmiany danych zawartych w dowodzie osobistym
Wydanie dowodu osobistego z powodu jego utraty lub uszkodzenia
Wymiana dowodu osobistego z powodu braku certyfikatu identyfikacji i uwierzytelnienia lub certyfikatu podpisu osobistego
Wymiana dowodu osobistego z powodu braku możliwości identyfikacji i uwierzytelnienia lub złożenia podpisu osobistego
Wymiana dowodu osobistego z powodu upływu terminu zawieszenia certyfikatów zamieszczonych w warstwie elektronicznej dowodu osobistego
Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Zgłoszenie wyjazdu poza granice rzeczypospolitej polskiej na okres dłuższy niż 6 miesięcy i zgłoszenie powrotu z wyjazdu poza granice rzeczypospolitej polskiej
Zaświadczenie o ilości osób zameldowanych w lokalu lub budynku
Zaświadczenie zawierające pełny lub częściowy odpis przetwarzanych danych w rejestrze mieszkańców lub rejestrze PESEL
Wydanie mieleckiej karty aktywny n+
Wydanie Ogólnopolskiej Karty Seniora