Opis ogólny
Zawarcie w formie pisemnej umowy cywilno-prawnej (najmu):
- na okres do 3 lat w trybie bezprzetargowym – zawarcie kolejnych umów po upływie trzyletniego okresu najmu, po uzyskaniu zgody Rady Miejskiej w Mielcu,
- na okres oznaczony dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony – w drodze przetargu, po uzyskaniu zgody Rady Miejskiej w Mielcu,
na okres oznaczony dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony – w drodze bezprzetargowej, po uzyskaniu zgody Rady Miejskiej w Mielcu.
Wymagane dokumenty
Wniosek o oddanie w najem lokalu użytkowego zawierający:
- dane wnioskodawcy,
- adres przedmiotu najmu, bądź inne dane wskazujące położenie lokalu,
- cel najmu,
- okres najmu,
- w przypadku przedsiębiorców lub innych podmiotów niebędących przedsiębiorcami aktualny odpis z właściwego rejestru.
Sposób dostarczenia dokumentów
W wersji papierowej poprzez złożenie wniosku w Biurze Obsługi Mieszkańca w budynku przy ul. Żeromskiego 26 – parter lub za pośrednictwem platformy ePUAP, bądź drogą elektroniczną na adres poczty e-mail: sekretariat@um.mielec.pl.
Miejsce załatwienia
Wydział Gospodarki Lokalowej Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 23 parter, lokal nr 12.
Informacje dodatkowe
- Informacje o lokalach przeznaczonych do oddania w najem są wywieszane na okres 21 dni w formie wykazu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mielcu oraz ogłaszane w prasie lokalnej, a także umieszczane na stronie www.bip.mielec.pl.
- Wniosek o zawarcie kolejnej umowy najmu należy złożyć nie później niż 1 miesiąc przed upływem dotychczasowej umowy najmu.
Wniosek sporządzony przez stronę.