Sprzedaż nieruchomości na własność lub oddanie w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu
-Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.)
-Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości.
Wniosek sporządzony własnoręcznie przez wnioskodawcę określający powierzchnię i położenie gruntu.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Referat Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Mielec, ul. Żeromskiego 23 pokój nr 11.
1. Wniosek jest wolny od opłaty skarbowej.
2. Koszty:
- cena sprzedaży nieruchomości wylicytowana w przetargu,
- koszty notarialne i sądowe przy zawieraniu umowy sprzedaży.
Możliwość zaskarżenia czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wynikach przetargu pisemnego do Prezydenta Miasta Mielca.
Formularz - wniosek strony