Ewidencja miejscowości , ulic i adresów – nadanie numeru porządkowego dla budynku
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.).
1. Wniosek,
2. Kopia mapy z budynkiem,
3. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (spółki i osoby prawne).
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Referat Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Mielec, ul. Żeromskiego 23 pokój nr 7.
1. Usługa - zwolniona od opłat dla budynków mieszkalnych,
- od pozostałych budynków – 17 zł,
- od zaświadczenia– 17 zł,
2. Opłata skarbowa od pełnomocnictwa (jeżeli wniosek składa pełnomocnik) - 17 zł.
Tryb odwoławczy nie przysługuje
Wniosek o nadanie numeru porządkowego nieruchomości do pobrania w budynku Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 23, pok. nr 7 lub na stronie internetowej urzędu https://eurzad.um.mielec.pl