Udostępnianie tereny / z wyjątkiem dróg publicznych i rowów
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.)
1.Wniosek o udostępnienie terenu: wraz z załącznikami :
- kopia mapy do celów projektowych zawierająca przebieg i lokalizację planowanej inwestycji (trzy egzemplarze),
- odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (dla spółek i osób prawnych),
- pełnomocnictwo (jeżeli wniosek składa pełnomocnik),
- dowód uiszczenia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa (jeżeli wniosek składa pełnomocnik).
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Referat Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Mielec, ul. Żeromskiego 23 pokój nr 7.
1.Nie podlega opłacie skarbowej,
2.Opłata skarbowa od pełnomocnictwa - 17 zł
Tryb odwoławczy nie przysługuje
Wniosek o udostępnienie terenu do pobrania w budynku Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 23, pok. nr 7,