Uzgodnienie zasad korzystania z Dworca przesiadkowego

← Usługi

Opis ogólny

Uzgodnienie zasad korzystania z dworca przesiadkowego jest ustawowo wymaganym dokumentem wydawanym przedsiębiorcy w celu:

1. Uzyskania lub zmiany zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym;

2. Uzyskania lub zmiany zaświadczenia potwierdzającego uprawnienie do wykonywania publicznego transportu zbiorowego;

3. Uzyskania lub zmiany potwierdzenia zgłoszenia przewozu.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.)

2. Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1371 z późn. zm.)

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o wydanie potwierdzenia uzgodnienia zasad korzystania z dworca przesiadkowego, którego właścicielem jest Gmina Miejska Mielec

2. Proponowany rozkład jazdy,

3. Schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami komunikacyjnym.

Ta usługa wymaga podpisu elektronicznego za pomocą klucza weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego.

Sposób dostarczenia dokumentów

Złożenie odpowiedniego wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec lub w formie elektronicznej.

Termin realizacji

Do 30 dni od złożenia wniosku

Miejsce załatwienia

Budynek Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec, pok. 32.

Opłaty

Bez opłaty

Telefon kontaktowy

17 787 42 55

Osoba kontaktowa

Stanisław Budzeniusz - inspektor

Tryb odwoławczy

W terminie 14 dni od daty otrzymania „Uzgodnienia” lub decyzji odmownej, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielca.

Informacje dodatkowe

Wniosek można pobrać w budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 23, pok. 32.