Uzgodnienie zasad korzystania z dworca przesiadkowego jest ustawowo wymaganym dokumentem wydawanym przedsiębiorcy w celu:
1. Uzyskania lub zmiany zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym;
2. Uzyskania lub zmiany zaświadczenia potwierdzającego uprawnienie do wykonywania publicznego transportu zbiorowego;
3. Uzyskania lub zmiany potwierdzenia zgłoszenia przewozu.
1. Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.)
2. Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1371 z późn. zm.)
1. Wniosek o wydanie potwierdzenia uzgodnienia zasad korzystania z dworca przesiadkowego, którego właścicielem jest Gmina Miejska Mielec
2. Proponowany rozkład jazdy,
3. Schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami komunikacyjnym.
Złożenie odpowiedniego wniosku wraz z wymaganymi załącznikami w Biurze Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miejskim, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec lub w formie elektronicznej.
Budynek Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 23, 39-300 Mielec, pok. 32.
Bez opłaty
W terminie 14 dni od daty otrzymania „Uzgodnienia” lub decyzji odmownej, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielca.
Wniosek można pobrać w budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 23, pok. 32.