Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę (katering).
1. Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r. (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2277 z późn. zm.).
2. Kodeks Postępowania Administracyjnego, definiujący sposób prowadzenia postępowania (tj.: Dz.U. z 2021 r. poz. 735).
Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na organizacji przyjęć (katering).
Elektronicznie, pocztą, osobiście
Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 23 pok. 25
Opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, wydane w danym roku są wnoszone z góry (proporcjonalnie do ilości dni pozostałych w danym roku, licząc od dnia obowiązywania zezwolenia), za cały rok wynoszą:
-525zł na sprzedaż nap. zawierających do 4,5% alk. oraz piwa,
-525zł na sprzedaż nap. zawierających>4,5% do 18% alk.(z wyjątkiem piwa),
-2100zł na sprzedaż nap. zawierających>18% alk.
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17,00 zł.
Octwem dwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji za pośredniPrezydenta Miasta Mielca.
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych dla przedsiębiorców, których działalność polega na dostarczaniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i miejscu wyznaczonym przez klienta, w oparciu o zawartą z nim umowę (katering) wydawane są na okres 2 lat.
Wersję papierową wniosku o wydanie zezwolenia można pobrać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 23 pok. 25 oraz na stronie internetowej:www.mielec.pl w zakładce „zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych”