Wydanie zaświadczenia o zgodności zmiany sposobu użytkowania budynku z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
Art. 71 ust.2.pkt.4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.)
1.Wniosek o wydanie zaświadczenia
2.Opis inwestycji lub rysunki planowanego zamierzenia
Bezpośrednio do Biura Obsługi Mieszkańca w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu ul. Żeromskiego 26 lub za pośrednictwem poczty
ewentualnie drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP
Budynek Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 23, parter pok. nr 6
Opłata skarbowa – 17 zł płatna w kasie Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 26, parter lub na konto bankowe Urzędu:
PKO BP SA 04 1020 4391 0000 6702 0188 9583
Nie przysługuje
Brak formularza – wniosek strony.