Wydanie zaświadczenia informującego o braku obowiązującego Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz niepołożeniu na obszarze rewitalizacji ani na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji dla działki/działek objętych wnioskiem
Art. 217 Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021. 735) oraz art. 109 ust.1 pkt. 4a i 4b Ustawy o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.)
Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz niepołożeniu na obszarze rewitalizacji ani na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji
Bezpośrednio do pok. Nr 6 parter Budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 26, lub do Biura Obsługi Mieszkańca w budynku Urzędu
Miejskiego w Mielcu ul. Żeromskiego 26, lub za pośrednictwem poczty, ewentualnie drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP
Budynek Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 23, parter pok. nr 6
1. Opłata skarbowa – 17 zł, płatna w kasie Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 26, parter lub na konto bankowe Urzędu:
PKO BP SA 04 1020 4391 0000 6702 0188 9583
Nie przysługuje
Każdy może wystąpić o wydanie zaświadczenia.
Wniosek o zaświadczenia - dostępny w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 23, pok. nr 6 lub na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl –zakładka: dla mieszkańców - Sprawa w Urzędzie-Urbanistyka i Geodezja