Wydanie zaświadczenia o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz niepołożeniu na obszrze rewitalizacji ani na obszrze specjalnej strefy rewitalizacji

← Usługi

Opis ogólny

Wydanie zaświadczenia informującego o braku obowiązującego Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz niepołożeniu na obszarze rewitalizacji ani na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji dla działki/działek objętych wnioskiem

Podstawa prawna

Art. 217 Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021. 735) oraz art. 109 ust.1 pkt. 4a i 4b Ustawy o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn. zm.)

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz niepołożeniu na obszarze rewitalizacji ani na obszarze Specjalnej Strefy Rewitalizacji

Ta usługa wymaga podpisu elektronicznego za pomocą klucza weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego.

Sposób dostarczenia dokumentów

Bezpośrednio do pok. Nr 6 parter Budynku Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 26, lub do Biura Obsługi Mieszkańca w budynku Urzędu
Miejskiego w Mielcu ul. Żeromskiego 26, lub za pośrednictwem poczty, ewentualnie drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP

Termin realizacji

W terminie 2 dni od daty złożenia wniosku

Miejsce załatwienia

Budynek Urzędu Miejskiego, ul. Żeromskiego 23, parter pok. nr 6

Opłaty

1. Opłata skarbowa – 17 zł, płatna w kasie Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 26, parter lub na konto bankowe Urzędu:

PKO BP SA 04 1020 4391 0000 6702 0188 9583

Telefon kontaktowy

17 787 4184

Osoba kontaktowa

Renata Paterak ? Inspektor

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Informacje dodatkowe

Każdy może wystąpić o wydanie zaświadczenia.

Wniosek o zaświadczenia - dostępny w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 23, pok. nr 6 lub na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl –zakładka: dla mieszkańców - Sprawa w Urzędzie-Urbanistyka i Geodezja