Złożenie wniosku o Wpis/zmiana zakresu wpisu do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Mielec.
zawierające:
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości należy składać
na dzienniku podawczym Biura Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 26; 39-300 Mielec.
Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 23 (budynek za policją)
Od wydanej decyzji odmownej służy stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Św. Barbary 12, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielec, w terminie 14 dni od dnia doręczenia.
Druk wniosku można pobrać w Budynku UM przy ul. Żeromskiego 23, Wzór wniosku (Karta usługi Nr. XIX.3.Wzór Nr 1); Oświadczenie (Karta usługi Nr. XIX.3.Wzór Nr 2); Klauzula informacyjna (Karta usługi Nr.XIX.3.Wzór Nr 3) |