Udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego

← Usługi
Ta usługa nie wspiera urządzeń mobilnych

Opis ogólny

Usługa umożliwia uzyskanie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego

Podstawa prawna

Art. 14j ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.)

Wymagane dokumenty

Wniosek o udzielenie interpretacji przepisów prawa podatkowego sformułowany przez Podatnika we własnym zakresie

Ta usługa wymaga podpisu elektronicznego za pomocą klucza weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego.

Sposób dostarczenia dokumentów

Papierowo, elektronicznie

Złożenie wniosku elektronicznie wymaga podpisu elektronicznego za pomocą klucza weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego.

Termin realizacji

Nie później niż w ciągu 3 miesięcy od dnia otrzymania wniosku.

Miejsce załatwienia

Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26,

39-300 Mielec, pok. 41

Opłaty

40,00 zł od każdego przedstawionego we wniosku odrębnego stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego, kwotę należy wpłacić w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Telefon kontaktowy

17 787-43-25

Osoba kontaktowa

Wojciech Maciuba - inspektor

Tryb odwoławczy

Skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie, w terminie 30 dni od dnia doręczenia interpretacji za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielca.

Informacje dodatkowe

Podatnik składający wniosek jest obowiązany do wyczerpującego przedstawienia stanu faktycznego oraz wskazania własnego stanowiska w sprawie.