Z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej występuje organizator, którym może być: osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, przeprowadzająca imprezę masową. Prezydent Miasta Mielca wydaje zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej lub odmawia jego wydania w drodze decyzji administracyjnej. Za bezpieczeństwo imprezy masowej w miejscu i w czasie jej trwania odpowiada jej organizator.
Ustawa z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. z 2019 roku poz. 2171)
- Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej - Opinia Komendanta Powiatowego Policji - Opinia Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej - Opinia Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego - Opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego - Graficzny plan obiektu (terenu) na którym ma być przeprowadzona impreza masowa - Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej - Terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych - Informacja o liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej - Informacja o przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego - Informacja o liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej - Informacja o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej - Informacja o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk - Harmonogram udostępnienia obiektu lub terenu uczestnikom imprezy masowej - Harmonogram opuszczenia obiektu lub terenu przez uczestników imprezy masowej - Program i regulamin imprezy masowej, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej - Regulamin obiektu (terenu), wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej - Pisemna instrukcja określającą zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej - Warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej - Informacja o rozmieszczeniu miejsc i czasie, w których będą sprzedawane, podawane lub spożywane napoje alkoholowe - Oświadczenie o wyposażeniu wykorzystywanym do organizacji meczu piłki nożnej - Dowód uiszczenia opłaty skarbowej - Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych |
Osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Biuro Ochrony Informacji Urzędu Miejskiego w Mielcu
Ul. Żeromskiego 26
Pokój nr 14
Opłata skarbowa w kwocie 82,00 zł
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielca w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Opinie służb tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia i Sanepidu oraz instrukcję postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej, organizator dołącza do wniosku niezwłocznie, jednak nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.