Zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej

← Usługi
Ta usługa nie wspiera urządzeń mobilnych

Opis ogólny

Z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej występuje organizator, którym może być: osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, przeprowadzająca imprezę masową. Prezydent Miasta Mielca wydaje zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej lub odmawia jego wydania w drodze decyzji administracyjnej. Za bezpieczeństwo imprezy masowej w miejscu i w czasie jej trwania odpowiada jej organizator.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. z 2019 roku poz. 2171)

Wymagane dokumenty

- Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej

- Opinia Komendanta Powiatowego Policji

- Opinia Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej

- Opinia Dyrektora Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego

- Opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego

- Graficzny plan obiektu (terenu) na którym ma być przeprowadzona impreza masowa

- Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia

w miejscu i w czasie imprezy masowej

- Terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych

- Informacja o liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej

- Informacja o przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego

- Informacja o liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej

- Informacja o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej

- Informacja o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk

- Harmonogram udostępnienia obiektu lub terenu uczestnikom imprezy masowej

- Harmonogram opuszczenia obiektu lub terenu przez uczestników imprezy masowej

- Program i regulamin imprezy masowej, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej

- Regulamin obiektu (terenu), wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej

- Pisemna instrukcja określającą zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej

- Warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej

- Informacja o rozmieszczeniu miejsc i czasie, w których będą sprzedawane, podawane lub spożywane napoje alkoholowe

- Oświadczenie o wyposażeniu wykorzystywanym do organizacji meczu piłki nożnej

- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej

- Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych

Ta usługa nie wymaga podpisu elektronicznego. W przypadku niepodpisania podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym, wydrukowany wniosek będzie trzeba podpisać odręcznie.

Sposób dostarczenia dokumentów

Osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.

Termin realizacji

W celu przeprowadzenia imprezy masowej organizator, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia, występuje do Prezydenta Miasta Mielca z wnioskiem o wydanie zezwolenia na jej przeprowadzenie wraz z wymaganymi załącznikami. Prezydent wydaje zezwolenie albo odmawia jego wydania w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.

Miejsce załatwienia

Biuro Ochrony Informacji Urzędu Miejskiego w Mielcu

Ul. Żeromskiego 26

Pokój nr 14

Opłaty

Opłata skarbowa w kwocie 82,00 zł

Telefon kontaktowy

17 787 40 33

Osoba kontaktowa

Robert Płoszaj - Kierownik Biura Ochrony Informacji Jacek Pomykała - inspektor w Biurze Ochrony Informacji

Tryb odwoławczy

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielca w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Informacje dodatkowe

Opinie służb tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia i Sanepidu oraz instrukcję postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej, organizator dołącza do wniosku niezwłocznie, jednak nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.