Informacja w sprawie przyznania lub odmowy pomocy zdrowotnej
Art. 72 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz. U. z 2019 poz. 2215)
Wniosek o przyznanie pomocy zdrowotnej.
Załączniki do wniosku:
- aktualne zaświadczenie lekarskie o chorobie,
- dokumenty potwierdzające poniesione koszty leczenia,
- oświadczenie lub zaświadczenie o dochodach przypadających na jednego członka rodziny.
Formularz do pobrania Wydział Edukacji Urzędu Miejskiego w Mielcu ul. Chopina 2
pok. nr 6 oraz strona internetowa urzędu: http://www.mielec.pl/sprawa-w-urzedzie/edukacja/
Wydział Edukacji
Budynek Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul, Chopina 2, pok. nr 6
Wolne od opłat.
Nie przysługuje.
Ze świadczeń Funduszu Zdrowotnego mogą korzystać:
- nauczyciele zatrudnieni w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec, co najmniej w połowie obowiązującego wymiaru godzin zajęć,
- nauczyciele o których mowa wyżej po przejściu na emeryturę lub rentę, bez względu na datę przejścia na emeryturę lub rentę.
test