Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Art. 50 ust. 1 i 4, 51 ust. 1 pkt 2, 53, 54, 56 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zmian.),
1. Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
2. Załączniki:
- 2 egzemplarze kopii mapy zasadniczej (w skali 1:500 lub 1:1000, a w stosunku do inwestycji liniowych również w skali 1:2000), przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego (W/w mapy należy wybrać w Starostwie Powiatowym w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6),
Na kopii 1 egz. mapy zasadniczej należy określić granice terenu objętego wnioskiem, granice obszaru oddziaływania inwestycji, granice terenu podlegającego przekształceniu oraz proponowany sposób zagospodarowania terenu (tj. lokalizacja budynku, dojść, dojazdów, parkingów etc.)
- oświadczenia od właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnieniu dostaw mediów z istniejących lub projektowanych sieci tj:
(W przypadku braku możliwości zapewnienia dostaw niezbędnych mediów dla zamierzenia budowlanego, należy przedłożyć umowy zawarte z właściwymi jednostkami organizacyjnymi gwarantujące wykonanie przedmiotowego uzbrojenia terenu)
- gabaryty projektowanego obiektu budowlanego w formie graficznej (rysunki obrazujące orientacyjne gabaryty projektowanych obiektów - zwymiarowane elewacje, w tym frontowa, przekroje, ewentualnie perspektywa ,itp.).
Złożenie dokumentów bezpośrednio do Biura Obsługi Mieszkańca w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, przesłanie za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP lub e-Doręczenia
Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 23
Opłata skarbowa od decyzji - 598 zł
- płatne w kasie Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 26, parter lub na konto bankowe Urzędu:
PKO BP SA 04 1020 4391 0000 6702 0188 9583
Zwolnienie z opłaty od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu, którego wniosek dotyczy
W terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielca.
Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawana jest dla terenów nie objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
FORMULARZ DO POBRANIA:
Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego – dostępny w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 23, pok. nr 6 lub ze strony internetowej.