Udostępnienie Terenu /Z Wyjątkiem Dróg Publicznych i Rowów

← Usługi
Ta usługa nie wspiera urządzeń mobilnych

Opis ogólny

Udostępnianie tereny / z wyjątkiem dróg publicznych i rowów

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (tekst jedn. Dz.U. z 2025 r. poz. 1071)

Wymagane dokumenty

Wniosek o udostępnienie terenu wraz z załącznikami :

1. Kopia mapy z naniesionymi elementami planowanej inwestycji, dla których inwestor występuje o uzyskanie zgody na zajęcie terenu będącego własnością, we władaniu lub w zarządzie Gminy Miejskiej Mielec(z trasą/ami/ planowanej inwestycji) – 3 egzemplarze.

2. Wypis z KRS-u, dla spółek prawa handlowego.

3. Pełnomocnictwo jeżeli wniosek podpisuje pełnomocnik wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa.

Ta usługa wymaga podpisu elektronicznego za pomocą klucza weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego.

Sposób dostarczenia dokumentów

Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:

1. Przesłać pocztą tradycyjną na adres Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec,

2. Złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca w godzinach pracy Urzędu tj: pon. 8:00-16:00, wt.- pt. 7:30-15:30

3. Przesłać za pośrednictwem:

- Skrzynki eDoręczeń: AE:PL-96779-20264-RSFJV-26

- Skrzynki Podawczej ePUAP : /w121nc8nfz/SkrytkaESP

Termin realizacji

W terminie 60 dni od złożenia kompletnego wniosku.

Miejsce załatwienia

Referat Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Mielec, ul. Żeromskiego 23 pokój nr 7.

Opłaty

1. Nie podlega opłacie skarbowej,

2. Opłata skarbowa od pełnomocnictwa - 17 zł

3. Udostępnienie terenu następuje odpłatnie, wysokość opłaty zostaje ustalona w oparciu o Zarządzenie nr 1856/2023 Prezydenta Miasta Mielca z dnia 19 maja 2023 r. w sprawie ustalenia wysokości minimalnych stawek opłat netto z tytułu udostępnienia nieruchomości gruntowych z gminnego zasobu gruntów Gminy Miejskiej Mielec, na potrzeby realizacji infrastruktury technicznej lub wykonywania innych prac budowlanych, dla których wymagane jest udostępnienia terenu z gminnego zasoby gruntów. Treść zarządzenia dostępna jest pod adresem: https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwMielcu/document/946920/Zarzadzenie-1856_2023

Telefon kontaktowy

17 787 41 94

Osoba kontaktowa

Marek Warchoł- Inspektor

Tryb odwoławczy

Tryb odwoławczy nie przysługuje

Informacje dodatkowe

Wniosek o udostępnienie terenu do pobrania :

1. w budynku Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 23, pok. nr 7.

2. na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl - zakładka: dla mieszkańców -Sprawa w Urzędzie - Urbanistyka i Geodezja.

3. na stronie internetowej https://eurzad.um.mielec.pl/