Sprzedaż nieruchomości na własność lub oddanie w użytkowanie wieczyste w drodze przetargu
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2213)
Wniosek
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
1. Przesłać pocztą tradycyjną na adres Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec,
2. Złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca w godzinach pracy Urzędu tj: pon. 8:00-16:00, wt.- pt. 7:30-15:30
3. Przesłać za pośrednictwem:
- Skrzynki eDoręczeń: AE:PL-96779-20264-RSFJV-26
- Skrzynki Podawczej ePUAP : /w121nc8nfz/SkrytkaESP
Referat Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Mielec, ul. Żeromskiego 23 pokój nr 9 lub 11
1. Wniosek jest wolny od opłaty skarbowej.
2. Koszty:
- cena sprzedaży nieruchomości wylicytowana w przetargu,
- koszty notarialne i sądowe przy zawieraniu umowy sprzedaży.
Możliwość zaskarżenia czynności związanych z przeprowadzeniem przetargu w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku przetargu ustnego lub doręczenia zawiadomienia o wynikach przetargu pisemnego do Prezydenta Miasta Mielca.
FORMULARZ DO POBRANIA:
Wniosek o sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Mielec w trybie przetargu do pobrania:
1. w budynku Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 23, pok. nr 9 lub 11
2. na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl - zakładka: dla mieszkańców -Sprawa w Urzędzie - Urbanistyka i Geodezja.
3. na stronie internetowej https://eurzad.um.mielec.pl/