Sprzedaż nieruchomości na własność lub oddanie w użytkowanie wieczyste w trybie bezprzetargowym
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1145 z późn. zm.)
Wniosek
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
1. Przesłać pocztą tradycyjną na adres Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, 39-300 Mielec,
2. Złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańca w godzinach pracy Urzędu tj: pon. 8:00-16:00, wt.- pt. 7:30-15:30
3. Przesłać za pośrednictwem:
-Skrzynki eDoręczeń: AE:PL-96779-20264-RSFJV-26
-Skrzynki Podawczej ePUAP : /w121nc8nfz/SkrytkaESP
Referat Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Urbanistyki, Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Mielec, ul. Żeromskiego 23 pokój nr 9
1. Wniosek jest wolny od opłaty skarbowej.
2. Koszty:
- cena sprzedaży nieruchomości ustalona według przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- notarialne i sądowe przy zawieraniu umowy sprzedaży.
Nie przysługuje
Warunkiem sprzedaży nieruchomości jest zgodna wola stron: Wnioskodawcy i Gminy Miejskiej Mielec.
Formularz do pobrania:
Wniosek o sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Mielec w trybie bezprzetargowym do pobrania:
1. w budynku Urzędu Miejskiego ul. Żeromskiego 23, pok. nr 9
2. na stronie internetowej urzędu www.mielec.pl - zakładka: dla mieszkańców -Sprawa w Urzędzie - Urbanistyka i Geodezja.
3. na stronie internetowej https://eurzad.um.mielec.pl/