Z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej występuje organizator, którym może być: osoba prawna, osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, przeprowadzająca imprezę masową. Prezydent Miasta Mielca wydaje zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej lub odmawia jego wydania w drodze decyzji administracyjnej. Za bezpieczeństwo imprezy masowej w miejscu i w czasie jej trwania odpowiada jej organizator.
Ustawa z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych t.j. Dz.U. z 2023 roku poz. 616)
- Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej
- Opinia Komendanta Powiatowego Policji
- Opinia Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej
- Opinia Dyrektora Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego
- Opinia Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
- Graficzny plan obiektu (terenu) na którym ma być przeprowadzona impreza masowa
- Instrukcja postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej
- Terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych
- Informacja o liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej
- Informacja o przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego
- Informacja o liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej
- Informacja o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej
- Informacja o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk
- Harmonogram udostępnienia obiektu lub terenu uczestnikom imprezy masowej
- Harmonogram opuszczenia obiektu lub terenu przez uczestników imprezy masowej
- Program i regulamin imprezy masowej, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej
- Regulamin obiektu (terenu), wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej
- Pisemna instrukcja określającą zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej
- Warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej
- Informacja o rozmieszczeniu miejsc i czasie, w których będą sprzedawane, podawane lub spożywane napoje alkoholowe
- Oświadczenie o wyposażeniu wykorzystywanym do organizacji meczu piłki nożnej
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
- Klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych
Osobiście, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Biuro Ochrony Informacji Urzędu Miejskiego w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, Pokój nr 14
Opłata skarbowa w kwocie 82,00 zł, Opłata skarbowa za pełnomocnictwo w kwocie 17,00 zł
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielca w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Opinie służb tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia i Sanepidu oraz instrukcję postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej, organizator dołącza do wniosku niezwłocznie, jednak nie później niż na 14 dni przed terminem rozpoczęcia imprezy masowej.