Tę sprawę można załatwić elektronicznie
Usługa polega na złożeniu elektronicznego wniosku, celem uzyskania zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.
Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1614 z późn. zm.).
1) Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.
2) Mapa określająca usytuowanie drzew i krzewów.
3) Oświadczenie o posiadanym tytule prawnym do nieruchomości.
elektronicznie
Urząd Miejski w Mielcu, ul. Żeromskiego 23, pokój nr 22 (budynek za Policją)
Wydział Ochrony Środowiska i Zarządzania Kryzysowego - Referat Zieleni
Opłata za usunięcie drzew lub krzewów naliczana na podstawie rozporządzenia Ministra Środowiska z 3 lipca 2017 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz.1330).
Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Mielca, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Wniosek składa właściciel działki bądź zarządca gruntu (np. spółdzielnie, wspólnoty).